اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توقیف بیش از ۲۰۰۰ عدد تیرچه غیراستاندارد در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از واحدهای تولید کننده تیرچه بلوک در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام بیش از ۲۰۰۰ عدد تیرچه غیراستاندارد توقیف شد.

توقیف بیش از ۲۰۰۰ عدد تیرچه غیراستاندارد در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بهمن رحمتی گفت: به کاربردن تیرچه‌های غیراستاندارد موجب عدم استحکام ساختمان به ویژه هنگام زلزله شده بنابراین رعایت موازین استاندارد در این فرآورده از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد هرگونه تولید و عرضه مصالح ساختمانی من جمله تیرچه غیراستاندارد را اجحاف در حق مردم  عزیز استان برشمرد و افزود: اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد با جدیت و بدون کمترین اغماض، با متخلفین و تولید کنندگان محصولات فاقد کیفیت برخورد می‌کند.

وی عنوان کرد: طی بازرسی کارشناسان این اداره‌کل از واحدهای تولید کننده تیرچه بلوک در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام بیش از ۲۰۰۰ عدد تیرچه غیراستاندارد توقیف شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها عزیز در صورت مشاهده تخلف در بخش مصالح ساختمانی و تیرچه بلوکی‌ها، مراتب را از طریق شماره تلفن رسیدگی به شکایات ۱۵۱۷ با این اداره کل درمیان بگذارند.

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول